2018 m. sausio 7 d., sekmadienis

Maksimas Čirkovas. Vaikystė kaime

ДЕТСТВО В ДЕРЕВНЕ
Бабушке и дедушке посвящаю…

Я помню: жаркий бани пар,
Вкус молока парного, плюшек,
Как на веранде летом спал,
Крик петуха и запах хрюшек.

Походы в лес, и сбор грибов,
Рыбалку, карасей из пруда, 
Как я бродил среди лесов – 
Моменты эти не забуду.  

Я помню: щи, блины из печки 
Горячий чай хлебал из блюдца,
Смотрел как пар идёт от гречки
И ласточкины гнёзда вьются,

Тот сладкий запах сенокоса,
Уколы травок под одеждой,
Грибов приятный запах носу,
Храню моменты эти нежно.

Я помню: бабушкины руки,
Её морщинки, хриплый смех.
Как много было в этом звуке –
Живой и мягкий словно мех.

Все басни дедушки ночные,
Его порывы, матный слог.
Люблю Вас, вы мои родные!
Живите долго – дай вам Бог!

Декабрь 2009
Vaikystė kaime
Senelei ir seneliui skiriu ...

Menu aš pirtį iškūrentą,
Ir pieno su bandelėm skonį,
Verandą, kur man buvo lemta
Miegot su vasara  pašonėj.

Grybavimas toksai smagus,
Karosai tie iš ežerioko,
Kaip aš klajojau po miškus -
Iki dabar užmiršt nemoku.

Menu blynus ir skanią sriubą ,
Arbatą gertą  iš lėkštutės,
Upokšnį, kur pro šalį  skuba,
Ir lizdą lipdančią kregždutę.

Menu kvapus tuos  šienapjūtės,
Dūrius žolelių po marškoniais,
Lyg vakar būčiau viską jutęs -
Aš saugau tą vaikystės skonį.

Menu švelnias rankas močiutės,
Raukšles ir juoką daugiaspalvį,
Kiek visko tam garse turėjo būti,
Švelniam, kaip katinuko kailis.

Senelio šnekos, kaip gyveno,
Įsijautimai, net su matais. 
Aš myliu jus, brangieji mano!
Duok, Dieve, jums sveikatos.

           Išvertė  povils

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą